
Wtorek, 14 marca, godzina 16:00
Jak znaleźć i zdobyć dobrą pracę?
Poznaj sekrety skutecznego CV i udanej rozmowy z rekruterem, dzięki którym zwiększysz swoje szanse na pracę marzeń.
Podczas szkolenia dowiesz się:
jak sprawdzić w czym czujesz się dobrze, a co za tym idzie jaka praca będzie dla Ciebie najlepsza
jak przygotować idealne CV, które przeczyta z zaciekawieniem każdy rekruter i dzięki temu zaprosi Cię na rozmowę rekrutacyjną
jak odpowiadać na typowe pytania rekrutera, aby zrobić na nim dobre wrażenie i otrzymać propozycję pracy
Szkolenie przeprowadzi: Joanna Urbańska
Jestem doświadczoną rekruterką, HR business partnerką, menadżerką HR a do tego również trenerką, coachem, konsultantką HR, psycholożką i blogerką. Dzięki swojej determinacji w zaledwie 3 lata awansowałam od roli stażysty do menadżera HR, prowadząc przy tym również własny, zdalny zespół.
Wiem na co rekruterzy zwracają uwagę podczas selekcji CV oraz jakie pytania zadają i jakich odpowiedzi oczekują od kandydatów. Opowiem Ci o tym podczas szkolenia.